من و تو...

     فرقی نمی کند باران ببارد یانه...

 

  فرقی نمی کند چشمان تو به چه رنگ باشد!!

 

                         به خانه میرسم یانه..

                                   مهم نیست...

 

      من کلاهی ندارم که ز سر بردارم

 


         یا دندانی نمانده است تا لبخندی بسازم!!..

                                         من و تو

 

                 خاطرات درختان یک کوچه ایم...



 عکس های عاشقانه و رمانتیک | عکس عاشقانه | عکس احساسی | عکس عاشق تنها | عکس عاشقانه دختر تنها | عکس احساسی دختر و پسر | عکس رمانتیک و عاشقانه | عاشقانه | عکس عاشقانه غمگین | عکس عاشقانه دختر و پسر | love | عشق

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت18:18---22 اسفند 1392
کلافه شدن یعنی:

دلتنگِ کسی باشی ؛ که نیست

حوصله کسی را نداشته باشی؛ که هست !


reza
ساعت13:11---2 بهمن 1392
خودم قبول دارم کهنه شده ام
آنقدر کهنه ، که می شود روی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت
بنویس و برو . . .


ایدا اشک تنها
ساعت16:44---30 دی 1392
سلام خوبی این مطلبت زیبا بود به منم سر بزن
پاسخ:مچکرم آیدا جون.


reza
ساعت10:11---30 دی 1392
سلام مطلبت خیلی جالب بود
پاسخ:ممنون رضاجان.


reza
ساعت12:22---25 دی 1392
درد دارد........

کسی تنهــــــــــایت بگذارد....

که به جـــــــــرم با او بــــــودن.....

همـه تنهــــــــــایت گذاشتند...


reza
ساعت20:31---1 دی 1392
بوی دلتنگی می دهم!
حتی بهار هم
پیله ی تنهایی م را
به روی پروانه هایش نمی گشاید!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1392 | 22:43 | نویسنده : mohadeseh |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.